29 Ekim 2016 Cumartesi

Derdimi seviyorum

Hani hz ibrahim as ateşe atılacakken Cebrail as geliyor ve ey ibrahim yardım iatemiyor musun diye soruyor. O da cevap olarak " Allahım beni görüyor yardım edecekse eder diyor ya..
Öyle işte.
Derdimi insanlarla paylaştığımda yanlış yaptığımı düşünüyorum. Ama bu akşam daha fazla yanlış olduğunu düşündüm.
Rabbim bana derdimi sadece onunla paylaşmayı kimseden iki kelam duymayı değil sadece ondan yardım ummayı bunu da gerçekten samimiyetle yapmayı nasip etsin.
Amin.

4 yorum:

  1. Keşke hep öyle yapsak bazen nedense birine, belki bi dostuna anlatmak istiyo insan oysa ki en büyük dostta en büyük derman da Rabbimiz..

    YanıtlaSil
  2. Benimde başaramadığım şey bu.. Dünden beri aynı konuyu düşünüyorum. Henüz atlatamadığım ama üzerinden yıllar yıllar geçmiş konuları bile sağa sola uzun uzun anlatıyorum. Ve hiçbir çözüm sağlamıyor. Sadece o anlık bi rahatlama. Halbuki dediğin gibi yapsam belki çok daha güzel şeyler olacak..

    YanıtlaSil
  3. merhaba, öncelikle şunu belirteyim Bosna gezime yaptığınız yorumu yeni okudum. ve hemen dönüş yapmak istedim üzerinden 4 yıl geçti gerçi ama olsun hey gidi diyorum. siz de gidip gelmişsinizdir şimdilerde. umarım sizin gezinizde keyifle geçmiştir. sevgiler..

    YanıtlaSil

Birşeyler söyleyesim geldi