20 Şubat 2017 Pazartesi

Mutluluk Filmleri #filmsepetim4


Mutluluk nedir?
İnsanın yaşamı boyunca en fazla aradığı şeyin adı mutluluk.
Nasıl, kimle veya neyle elde edildiğinin yanıtları herkeste farklı.
Bu filmler mutluluk arayışında olan karakterlerle bezeli.
Sizinde tavsiyeleriniz olursa beklerim.



Normal insan olma yolları, 30'undaki Maria'nın normal olarak mutlu olmaya çalışmasının hikayesi.
Normal insanların sahip oldukları şeyler nelerdir? Önce bunu listeler.
Sonra ikea'da tanıştığı Borja'yla anlaşma yaparlar, Maria onun kilo vermesine yardımcı olacaktır o da normal bir insan olarak yaşamaya çalışmasına...
Film, tatlış ve sakin bir ispanyol filmi. Çok fazla olayı yok ama ben izlerken keyif aldım. Sanırım bende çoğu zaman Maria gibi kendimi normal bulmuyorum :)

imdb: 6.5





Hector and the search for happiness, daha önce blogumda bahsettiğim bir film.
Onun yazısı burada. 
Simon Pegg sever biri olarak filmi bir kezde bu başlıkta anıyorum. Hem zaten direk "mutluluk" filmi :)

imdb: 6,9



Love me no more, 2008 yapımı Fransız filmi.  Her şeyi, işi, ailesi, hayatı mükemmel olan Antoine, birden hayatını "altüst" etmeye başlar. İşini bırakır, ailesini terketmeye niyetlenir.
Bu süreçte aile dostlarıyla yemek yedikleri bir sofra sahnesi vardı ki, çok iyiydi!. Mutluluğa cevap aradığı sahneler...
Son sahnedeki şiir, ayrı bir güzellik katmıştı filme.

imdb: 7.1




Bu yazıyı ,beni en mutlu eden çizgi diziyle bitirmek istiyorum.
Akage no anne yada anne the green the green gable, yada yeşilin kızı anne, bir miyazaki dokunuşlu çizgidizi. Eski ama bir o kadar güzel, bir o kadar taze.
Canım sıkıldıkça izlerim, 50 bölüm kadar olan dizi, yetimhaneden evlatlık alınan kızıl saçlı anne'nin hayatını anlatıyor. Çokça hayalperest olan anne, kolaylıkla bunalıma girse de ufacık şeylerle mutlu olabiliyor.
Tıpkı ben :)
Anne'nin büyüyüşünü izleyip öğretmen olduğunu görmek çok keyifli.

imdb: 7.9



Film önerilerinizi bekliyorum.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Birşeyler söyleyesim geldi