16 Şubat 2017 Perşembe

Olsun


 Bu gece sosyal medyayı arşınlarken karşıma bir kocanın karısının doğum gününü kutlayışı çıktı karşıma. "Prensesim, bitanem,canım karıcım" larla süslü, "kokun yorgunlugumu alıyor" larla bezeli bir doğum günü mesajıydı.

İlk etapta kıskandım sonra hemen kızlara gösterdim sonrasında bunun üzerinden bu muhabbetlerin geyiğini yaptık. Kocalarımız bize "prenses" dememeliydi ama çiçek alsalar olurdu.
Ardından oturup mesajınız var filmini binbeşyüzsekinci kere izledim.
Filmin her karesini seviyorum. O yılları özlüyorum. Özlediğim o yıllar mı yoksa sadece yaşlandığım için triplere mi giriyorum bilmiyorum. Sadece o zamanlar dünya daha mutlu bir yerdi sanki.
Bu da beynimin bir oyunu mu? Bilmiyorum.

Tanımadığınız biriyle uzun uzun mailleştiniz mi?
Ben yaptım. Şimdi onunla samimiyiz hala yüzyüze gelmedik ama geldiğimizde çok eğleneceğiz biliyorum. Şuan umre'de, mesajıma hala dönmedi. Büşra bu yazımı okur musun acaba? Seninle mailleştiğimiz zaman dilimleri çok güzeldi. Gene uzun uzun yazışsak keşke.

Bazen çok konuşuyorum. Dilimi baltalamak istiyorum. Sürekli bir şeyler düşünüp bir şeyler istiyorum. Hiç bir şey olmuyor. Olan şeyse genelde beni üzüyor.

İmla kurallarını hala bilmiyorum. Ki olan bağlaç mıydı zamir miydi? O nasıl yazılıyordu.? Çok ayıp, çok utanıyorum. Ama öğrenemiyorum.

Kışın çok rüya görürüm. Her gece farklı rüyalar görüyorum. Sabah kalktığımda hayır olsun diyerek rüya tabirleri sayfalarına hucüm ediyorum. Hep güzele yoruyorum, anlam kötüyse başka bir site açıp iyisini bulup ona yoruyorum. Çünkü iyi şeylerin olacağına inanmak istiyorum. Rüyayı hep hayra yormak lazım.

Kedim hamile olabilir, kedim hamile olmasın. Lütfen Allahım, nolur, lütfen...

Son günlerde bu şarkıyı dinliyorum. Sanki eski bir şarkıymış, Sertapcığım yeniden söylemiş gibi bir his bırakıyor. Sözleri güzel.

Sözleri güzel şarkı yapmayı neden bıraktılar :(









"Kestirir saçımı kendimi avuturum, bir gülü kurutur, kurursa unuturum"

3 yorum:

  1. Sızısı/neşesi aynı olan insanlar ile yüzyüze görüşmeden de muhabbet kurulabiliyor. Ve bu beni çok sevindiriyor :) Sertab sevmem pek,yani dinlemem ama bu şarkı on numara imiş! Bir de daha çok yazın olur mu? Buralardayız,yeni yazıları bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neşet baba "kalpten kalbe bir yol vardır görülmez gönülden gönüle gider" diyor ya, o hesap sanırım. İnşallah yazacağım, eyvallah. Bende sizi takipteyim ^^

      Sil
    2. Tam olarak "Neşet babanın " dediği gibi,evet.

      Sil

Birşeyler söyleyesim geldi