22 Şubat 2017 Çarşamba

Yandım


 Bir kaç gündür aklımdaydı  bu şarkı.

Şarkı o kadar güzel ki! Dinlerken hep şunları  diyordum içimden:
- "Sen nasıl bir kadınsın da böyle sözler yazdırdın adama??"

Sonra Mazhar'cığımın sesine kapılıp replay'i ağlatıyordum. Şarkı piyasaya çıktığından beri dönem dönem bu şekilde müptelası olurum.

En son dinlediğimde içimdeki bu "kimmiş o kadın?" merakı galip geldi ve  oturup araştırdım.
Meğer şarkıyı efendimize (sav) yazmış ya  Mazhar. ???!!! Ben şok.
2002'de Umre'ye gittiğinde ilk akşam "yandım" yazmış, sonrasında yandım yandım çıkmış.
Fakat piyasaya sürerken sözlerini bir kadına uyarlamış.
Katıldığı bir programda anlatmış bunları.

Bu şarkının Efendimize (sav) yazıldığına ikna oldum ben şahsen :) Bambaşka hisler uyandırıyordu hep çünkü. Sözleri de çok anlamlıydı.

Bence artık sizde ikna oldunuz <3 p="">


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Birşeyler söyleyesim geldi