10 Mart 2017 Cuma

Güray Süngü - Pencere'den


 Güray Süngü'yle sonunda tanıştım. Kitap tavsiyesi adına takip ettiğim kişilerin listelerindeydi hep.

Pencere'den  pskolojik bir roman. Kendi dünyasında yaşayan Ayhan'ı okuyoruz. İç seslerini, muhakemelerini, duygu durumlarını. Ayhan'nın dış dünyaya bakışını. Seken ayağını, titizliğini ve acılarını.

Okuması zor bir kitaptı ya da ben dönemimde değildim ama kısa bir kitap olmasına rağmen çabucak bitiremedim. Buna rağmen beni sıkmadı, Ayhan'ı sevdim. Doğrusu nedense biraz "Aylak Adam" vari bir tat aldım. Onunda kolay bir dili yoktu ama okunup seviliyordu. O hesap.

Güray Süngü'yle tanışmak adına doğru bir kitap değildir belkide. Diğer kitaplarına henüz geçemedim. Şubat ayı okuma açısından çok bereketsizdi, görünüşe göre martta böyle olacak. Çünkü bir yine bana kal geldi :)

Fakat Güray Süngü'nün piyasada ki tüm kitaplarını okumak gibi bir niyetim var. Sebebini bilmiyorum. Ayhan'a bayıldığımdan değil :) İsimleri güzel. "Düş kesiği, Kış bahçesi, Dördüncü Tekil Şahıs" .. Sizce de güzel değiller mi?

Aranızda Güray Süngü okuyan var mı peki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Birşeyler söyleyesim geldi