13 Mart 2017 Pazartesi

Muzikal Filmler #Filmsepetim5


Asla muzikal insani degilim.
Bir anda sarki soyleyip oynayan insanlar hic cazip gelmiyor. Sirf bu yuzden Hint sinemasiyla aram iyi degil zaten.

Buna ragmen bir cok muzikali izlemisim. Girisi La La Land`le yapmak istiyorum. 




Malum bu sene akademi cok olayli verdi odulu La La Land`e :) Skandal! :) Boyle bir hatanin `hata` olabilitesi bence yok. Ne derler bilirsiniz' `Bunlar hep Amerika`nin oyunu` :)


Film bana kalirsa Oskarlik degildi zaten. Emma`yi severim, ailemizin kizi tadinda bir hatun. Oyunculugu da guzeldi filmde ama oskarlik miydi yani? Ryan`la kimyalari inanilmaz guzel tutuyor. Sirf bu yuzden sikilmadan eglenerek izledim filmi. Sonu da boyle hafiften huzne garketmedi degil ama ben nedense aradigimi bulamadim sanki. 
imdb 8.4






Les Miserables, Sefiller.. Bir klasigi muzikal tadinda yapmak zor is. 2012 yapimi film.Oyuncu kadrosu saglamdi. Sanirim Hollywood`da iyi bir muzikal yapmak onemli bir mevzu.Izleyeli epey oldu ama hayli uzun bir film oldugu aklimda kalmis. Keyifle izlemistim. Jan valjan rolunde Hugh Jackman. Filmden aklimda kalan birde onun oyunculugu.

imdb 7.6



Neseli gunler; eski bir muzikal.65 yapimi bol odullu hemde. Bas karakter Maria, yanlis hatirlamiyorsam bes cocuklu bir eve dadi olarak gidiyordu, sonrasinda gelisen olaylarsa filmin konusu. Sirf muazzam doga goruntuleri icin bile olsa izleyin derim. Tabi bir de pozitif bir film. Ismine yarasir.

imdb 8.0



Sweeneytodd, tam bir Tim Burton- Jonny deep isi. Bir de yaninda Helena var daha nolsun? Severek izlemistim. Zaten bu ikiliyi takip edenlerin izledigini dusunuyorum zira film 2007 yapimi. Vay be on sene olmus. Cikisi dun gibi aklimda halbuki.
imdb 7.4



Ve grease. Aslinda listeme dahil etmeyecektim ama o bir klasik. O yuzden listemde olsun bari dedim. Genclik muzikali. Meshur dans sahneleri, john travolta.. 78 yapimi. 

imdb 7.2  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Birşeyler söyleyesim geldi