15 Mart 2017 Çarşamba

Sezen Aksu / Biraz Pop Biraz Sezen


Hayatını iflah olmaz bir romantik olarak geçiren birinin ergenliğinin öyle olması kaçınılmazdır sanırım.
Ergenliğim, Sezen Aksu dinleyerek geçti. Bilirim yani Sezen şarkılarını. Hatta geçenlerde "Kaçın Kurası" şarkısını yeni duyduğunu söyledi bir arkadaşım. Gerçekten uzaylıya bakıyormuş gibi baktım ona. "Yavrum baban nereli, nereden bu kaşın gözün temeli" lafını da mı duymadın? Bir laf var, dedem sık söyler, at görmediysen bokuna da mı basmadın? O hesap.

Biraz Pop Biraz Sezen albümünü çok beğendim. Tam bir  Sezen albümü. Sanıyorum ki herkesten geçer not aldı. Bu kadın yazıyor hocam. Böyle işte. Bazısı çok güzel roman yazar, bazısı deneme, şair olur biri, biri öykücü. Bazısı böyle şarkı yazar, insanın bam teline dokunur.

Şuracığa albümü ekliyorum ama benim tartışmasız favorim "ihanetten geri kalan" oldu.
Sizin kisi ?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Birşeyler söyleyesim geldi